Pomoc
Jak złożyć zamówienie?
Krok 1. Wybierz interesujący Cię produkt z asortymentu naszego sklepu (1) lub skorzystaj z wyszukiwarki (2)
Przy zdjęciu wybranego produktu umieszczona jest ikonka : dodaj do koszyka (3)
Poprzez kliknięcie w tym miejscu dodasz produkt do koszyka.
Krok 2. Po dodaniu zegarka do koszyka, automatycznie przenosisz się na stronę gdzie możesz złożyć zamówienie
Jeśli chcesz usunąć dodany do koszyka produkt zaznacz go i kliknij : usuń z koszyka (4).
Masz także mozliwość kontynuowania zakupów, jeżeli chcesz kupić coś jeszcze kliknij w ikonkę : kontynuuj zakupy (5),
aby złożyć zamówienie wybierz : złóż zamówienie (6) .
Pasek postępu znajdujący się na górze strony umożliwia Ci sprawdzenie na jakim etapie składania zamówienia się znajdujesz. W miarę przechodzenia do następnych kroków pasek postępu automatycznie będzie się przesuwał.
Krok 3. Następnym krokiem jest zalogowanie się. System daje kilka możliwości: zarejestrowanie się (7), zamówienie bez rejestracji (8) lub zalogowanie się (9) w przypadku, gdy posiadamy już konto w sklepie.Tak jak w poniższej grafice.
Rejestracja.
W przypadku wyboru w kroku poprzednim opcji "zarejestruj się i zamów" (7), należy uzupełnić tabelę o wymagane informacje.
Odznacz kropką pole firma lub osoba prywatna (10).
Prosimy o zaakceptowanie naszego regulaminu.
Po wypełnieniu wymaganych pól kliknij w przycisk : zarejestruj konto (11).
Na pasku postępu obserwować można każdą kolejną fazę składania zamówienia.
Krok 4. Niezależnie od wyboru opcji (zarejestruj się (7) czy zaloguj się (9)), zostaniemy przeniesieni na stronę, gdzie istnieje możliwość dokonania wyboru sposobu dostawy i płatności za towar.
Zatem czas na wybranie sposobu płatności.
Są dwie możliwości: płatnośc przed wysyłką (A) i płatność przy odbiorze (B).
Formę płatności zmieniamy klikając najbardziej dogodny sposób dostawy. W grafice powyżej zaznaczono Poczta Polska - przesyłka priorytetowa.
Następnym krokiem jest wybór najwygodniejszego sposobu zapłaty (wystarczy "kliknąć" w odpowiednią grafikę - poniżej wybrano Bank Pekao) i przejście do kolejnego ekranu poprzez wciśnięcie przycisku "Przejdź dalej".
Otwiera się strona z informacjami o zamówieniu.
Istnieje w tym miejscu możliwość sprawdzenia poprawności zamówienia i dokonania poprawek:
zmian danych bilingowych (12), zmiany punktu dostawy (13) czy danych kontaktowych (14).
Można dokonać również zmian w formie dostawy i sposobie płatności (15), oraz wpisać uwagi dla osoby realizującej zamówienie lub uwagi dla kuriera (16).
Kliknięcie w przycisk "Złóż zamówienie" (17) oznacza, że wszystkie dane są prawidłowe.
Jeśli wolisz dokonać płatności przy odbiorze przesyłki, należy zaznaczyć opcję w kwadracie i dokonać wyboru sposobu dostawy . Następnie kliknij w przycisk przejdź dalej .
Na ekranie pojawia się okienko z przyciskiem "Dokonaj płatności" (18).
Pod okienkiem jest ekran z informacjami dotyczącymi przyjęcia zamówienia.
Pasek postępu (19) pomarańczowym kolorem wskazuje status "Zamówienie złożone".
W tabelce "Wpłaty" (20) istnieje możliwość anulowania wpłaty lub wyboru innej formy płatności.
Jeśli dokonano wyboru sposobu płatnośći B - płatność przy odbiorze (poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji sposobu dostawu - na przykład UPS) - strona zamówienia powinna wyglądać tak, jak poniżej.
Po wciśnięciu przycisku "Przejdź dalej" system przenosi na stronę z informacjami o zamówieniu.
Istnieje w tym miejscu możliwość sprawdzenia poprawności zamówienia i dokonania poprawek:
zmian danych bilingowych , zmiany punktu dostawy czy danych kontaktowych .
Można dokonać również zmian w formie dostawy i sposobie płatności , oraz wpisać uwagi dla osoby realizującej zamówienie lub uwagi dla kuriera . Identycznie jak w przypadku wybrania sposobu płatności przed wysyłką.
Kliknięcie w przycisk "Złóż zamówienie" oznacza, że wszystkie dane są prawidłowe.
Po złożeniu zamówienia na adres e-mail podany przez Ciebie zostanie wysłana wiadomość
potwierdzająca złożenie zamówienia w naszym sklepie.
Aby potwierdzić zamówienie należy kliknąć w link tam znajdujący się.
O realizacji zamówienia nasi Klienci są na bieżąco informowani drogą mailową.
W razie pytań lub trudności ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.